شاهزاده کوچولوی من

بیست هفتگی

1391/9/7 14:14
242 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بیست هفتگی ات مبارک

هر روز دلم بیشتر برای دیدنت پر میکشد تمام وجودم پر از شور میشود وقتی حس میکنم داری تو وجودم لحظه به لحظه بزرگتر میشی شاید بیشتراز من بابا امیر که دارد ذوق میکند وقتی از تکانهای آرومت حرف میزنم اون با حسرت میگه آخه من چرا نمیتونم چیزی احساس کنم و من مالامال از غرور میشوم که احساس این تکانها فقط مال من است و حسی میان من و تو .

نفسکم هفته دیگه باید بریم برای سونوی تعیین جنسیت و بیشتر از اون سلامت تو است که برای ما خیلی مهم است بابا امیر همچنان اصرار دارد که تا زمان تولدت صبر کنیم اما من نمیتونم تا اونموقع صبر کنم چیکار کنم خوب یکم زیادی کنجکاوم.

حالا بیا بینیم کنجد کوچولوی من این هفته چه تغییراتی داشته

وزن كودك شما به 320 گرم رسيده است. طول بدن او نيز از فرق سر تا باسن برابر 16.5 سانتي متر و از فرق سر تا پاشنه پا به صورت كشيده و صاف حدود 25 سانتي متر است.پوست کودک شروع به ضخیم شدن نموده و لایه های مختلف آن تکامل می یابند .در این هفته هم رشد موها و ناخنها ادامه داشته و ابروهای نوزاد کاملا مشخص است .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)