شاهزاده کوچولوی من

بیست و چهار هفتگی

1391/10/6 14:25
249 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل  مامان بیست و چهار هفتگیت مبارک

گل پسرکم چطوره؟ قربونت برم عزیزکم بالاخره تونستم تکونهاتو احساس کنم شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے وای چقدر شیرین بود .تعطیلات کریسمس شروع شدهелка و بابائی هم این چند روزه خونه است .روز پنج شنبه 20/12/2012 ساعت 11:30 بعد از اینکه صبحانه خوردیم بابا امیر مشغول جمع کردن میز صبحانه بود و منم پشت لپ تاب داشتم دنبال یک اسم خوشگل میگشتم که یکدفعه یک ضربه را روی شکمم احساس کردم اینقدر این ضربه ناگهانی بود که جا خوردم و بعدش ضربه های دیگه طوری که پوست شکمم بالا و پایین میرفت .وای خیلی شیرین بود بابا امیر هم با تعجب و لذت داشت نگاه میکرد بعد اومد سرشو گذاشت روی شکمم شروع کرد باهات به صحبت کردن تو هم فقط همینجوری داشتی بازیگوشی میکردی الهی من قربونت برم عزیزکم.

حالا از اون روز هر روز منتظر شیطونیات هستم تازگیها وقتی که باهات حرف میزنم شروع میکنی به بازیگوشی و گاهی هم مامانو با دستهای کوچولوت قلقلک میدی. گاهی وفتها صبح زود  شروع میکنی به شیطونی طوری که دیگه نمیتونم بخوابم و مجبورم بلند شم و کمی راه برم و باهات حرف بزنم بعدش آروم میگیری اجازه میدی که مامانی بخوابه

پسرک شیطون مامان بیا ببینیم این هفته چه خبر بوده و تو چقدر بزرگتر شدی

كودك شما به سرعت در حال رشد است و وزن او حدود 110 گرم نسبت به هفته قبل (كه تنها كمي بيشتر از 450 گرم وزن داشت) زيادتر شده است. از آنجا كه طول بدن او به حدود 30 سانتي متر رسيده، در داخل رحم شما به صورت خميده قرار گرفته است در این هفته جنین وقایع اطراف را به خوبی احساس کرده و اگر دچار شوک ناگهانی شدید جنین تان نیز تکان شدیدی میخورد زیرا سیستم شنوایی و حسی تکامل بیشتری یافته و گوش داخلی که برقرار کننده تعادل در جنین است قادر به دریافت امواج صوتی است .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)