شاهزاده کوچولوی من

بیست و یک هفتگی

1391/9/14 12:17
405 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی خوشگلم بیست ویک هفتگیت مبارک

نفس مامانی امروز هم جشن بیست ویک هفتگیت و هم اینکه بالاخره پسرک من   ماه شد.هوراااااااااااااااااااا

عزیزکم بالاخره دیروز رفتم سونوگرافی بابائی اولش به خانم دکتر و دستیارش گفت که من نمیخواهم در مورد جنسیت چیزی بدونم اما من گفتم که میخواهم بدونم خانم دکتر هم خنده اش گرفته بود و میگفت اصلا به هیچ کدومتون نمیگم بابا امیر هم گفت پس هروقت خواستین بگین من از اطاق میرم بیرون . بعدم که شروع کردن به سونوگرافی همینطور که داشت همه جای بدنتو نگاه میکرد همون اول کار یکدفعه پاهاتو بردی بالا منم با ذوق به خانم دکتر گفتم که پسر است اونم حرفمو تائید کرد و  گفت که  درست دیدی الهی من قربون اون پاها کوچولوت برم بعدشم دستو گذاشتی رو صورتت انگار که خجالت کشیدی از اونطرف بابائی میگفت آخه برای چی گفتین من که نمیخواستم بدونم پس چرا من چیزی ندیدم ولی خوب دیگه کار از کار گذشته بود  و بعد شروع کردن به نگاه کردن قسمتهای دیگر بدنت همه جا را خوب اندازه گرفت و خدا رو شکر همه چیز خوب بود و قلبت هم خوب بود و دوباره صدای زیبای قلبتو شنیدیم .

عسلک مامانی خیلی دوست داشتم وقتی از جنسیتت مطمئن شدم اسمتم انتخاب کرده باشیم اما خوب دیگه باور کن کار خیلی سختیه هنوز نتونستیم تصمیم بگیریم هر روز با بابا امیر یک اسمو انتخاب میکنیم ولی خوب امیدوارم که خیلی زود بتونیم تصمیم بگیریم .

اینجا دیگه هوا خیلی سرد شده چند روز پیش هم یک برف خیلی خوشگلی اومد وای سال دیگه که تو پیش ما هستی قرار گذاشتیم با بابائی جلوی خونمون یک آدم برفی خوشگل درست کنیم . حالا دیگه میتونم یواش یواش اطاقتو هم آماده کنم و وسایلتو بخرم اولین چیزی هم که دیروز خریدیم یک Baby phone  بود و منتظرم که بتونم از خونه بیرون برم و لباسای خوشگلتم بخرم .

 

حالا ببینم که پسر کوچولوی من این هفته چقدر بزرگ شده

وزن كودك شما حدود 340 گرم و اندازه او تقريبا 26.6 سانتي متر است. ابروها و پلكهاي او كامل شده اند. و مسلما شما حركتهاي او را احساس مي كنيد.شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے كودك شما به برنامه روزانه و كارهايي كه ممكن است داشته باشيد توجه نمي كند؛ پس اگر هنگامي كه در شب آماده خوابيدن مي شويد او تكان خوردن را آغاز كرد، در این هفته جنین شما مقدار کمی قند از مایع آمنیون جذب کرده یا می بلعد قند دریافتی از سیستم گوارشی عبور کرده و به رشد اندامها کمک میکند.در این هفته مغز استخوان جنین تولید سلولهای خونی را آغاز میکند .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)