شاهزاده کوچولوی من

بیست و سه هفتگی

1391/9/30 12:16
230 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان بیست و سه هفتگیت مبارکEmoticon

مامان به قربونت نازکم دارم روزها را برای اومدنت میشمارم دلم داره پر میکشد برای بغل کردنت .تو که بیایی تنهایی مامانی هم تمام میشود آخه اینروزها خیلی بیشتر از گذشته احساس تنهایی میکنم قبلا مشغول کلاس و پیاده روی و ورزش بودم اما الان به خاطر سلامتی تو کار زیادی نمیتونم انجام بدم و مجبورم بیشتر ساعتها را توی خونه بگذرونم اما خوب خاله جون بیشتر روزها بهم زنگ میزنه و با هم حرف میزنیم خاله سوما هم گاهی با آبتین میاد اینجا و همه اینها خیلی کمکم میکنه تا این تنهایی و غربت را تحمل کنم .بابا امیر هم این روزها کارش زیاد شده و کمتر تو خونه است اما وقتی که میاد خونه خیلی کمکم میکنه. اینروزها توی خونمون فقط صحبت از اومدن تو است بابائی میخواست اطاقت را نقاشی کنی اما خوب من به بوی رنگ حساسیت دارم و نمیتونم تحمل کنم برای همین گذاشتیم برای بعد از به دنیا اومدنت و خلاصه اینکه هنوز نتونستیم برات اسم انتخاب کنیم متفکر

 

 

 

حالا بیا ببینیم نفسک من این هفته چقدر تغییر کرده

اكنون طول بدن كودك شما بيشتر از 29.2 سانتي متر و وزن او بيش از 450 گرم است. پوست او قرمز و چروك خورده است. ریه های جنین با سرعت بیشتری تکامل یافته و جنین قادر به تنفس در محیط خارج رحمی میگردد اما هنوز قادر به حیات در محیط غیر رحم از رحم نمی باشد  رگهای خوني در ريه او در حال رشد هستند تا او را براي تنفس آماده كنند. او عمل بلعيدن را انجام مي دهد اما در اغلب كودكان اولين خروج مدفوع پس از تولد صورت مي گيرد. صداهاي بلند (از قبيل صداي پارس سگ يا جاروبرقي) در داخل رحم شنيده مي شوند اما كودك شما را آزرده نمي كنند و حتي موجب آشنايي او با اين صداها نيز مي شوند به نحوي كه او پس از زايمان از اين صداها نخواهد ترسيد. در عين حال مراقب صداهاي خيلي بلند كه حتي گوش شما را آزار مي دهد باشيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه
10 دی 91 22:24
سلام ایشالله که صحیح و سالم به دنیا بیاد عزیزم به ماهم سر بزن از طرف یه دوست جدید البته اگه قابلمون بدونین
مامان پريا
10 دی 91 22:37
سلام مامان جون.هزاران بارتبريك.اميدوارم بسلامتي وبه شادي گل پسرتون دنيا بياد.من مامان پريا هستم خوشحال ميشم تواين شادي باهاتون باشم.ادرس وبلاگ دخترم پري نازم هست.خوشحال ميشم بهمون سر بزنيد.ممنونم