شاهزاده کوچولوی من

هیجده هفتگی

1391/8/23 11:11
228 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم هیجده هفتگیت مبارک  

قربونت برم مامانی دیگه یواش یواش منتظرم تا تکانهاتو احساس کنم .تو این هفته فقط سعی کردم استراحت کنم چون کمی درد دارم و زیادم نمیتونم راه برم برای همین مجبور شدم کلاسهامو کنسل کنم چون هیچ چیزی به اندازه سلامتی تو برام مهم نیست .بابائی هم یکی دو روز دیگه برمیگرده هفته پیش با خاله جون رفته بودند کلی برات خرید کرده بودند وقتی اومد عکسهاشو برات میزارم .

راستی چند روز پیش برای اولین بار تو این مدت شیر موز درست کردم بعد از خوردنش داشتم با بهار جون چت میکردم که دیدم داری خیلی تکون میخوری یک لحظه هم آروم نمیگرفتی حالا نمیدونم خوشت اومده بود یا به قول بابائی شاید هم بدت اومده بود داشتی واکنش نشون میدادی اما روزهای دیگه که خوردم هیچ عکس العملی ازت ندیدم . شایدم خیالاتی شده بودم .

چند روز پیش خاله سوما و راحله  سونیا و پریسا اومده بودند خونمون کلی هم بهمون خوش گذشت و چون خیلی وقت بود که همدیگه رو ندیده بودیم همه میگفتند که من یک کم توپولی شدم و طبق عادت اکثر خانمها میگفتند که از روی صورتت معلوم است که نی نی پسر است و حالا همه منتظرن تا 3 هفته دیگه که ببینند درست حدس زدند یا نه .اونشب  تقریبا تا ساعت 3 شب داشتیم حرف میزدیم و شیطونی میکردیم شب هم خاله سوما وسونیا پیش من خوابیدند آبتین کوچولو هم که ساعت 8 صبح برامون بیدار باش زد و بعد از اینکه همه ما را از خواب بیدار کرد خودش خوابید خاله سوما هم میگفت داره بهت شب زنده داری را یاد میده .

اندازه كودك شما تقريبا 14 سانتي متر (تقريبا به اندازه يك سيب بزرگ) و وزن او حدود 220 گرم است. او مشغول خم كردن دستها و پاهايش است و شما به تدريج اين حركات را بيشتر و بيشتر احساس خواهيد كرد. رگهاي خوني او را مي توان از زير پوست نازك و شفافش ديد و گوشهاي او اكنون در مكان نهايي خود قرار دارند و بخشهاي بيروني گوشهاي او نيز پيدا هستند. دور اعصاب او با ميلين (كه يك پوشش محافظ از جنس چربي است) در حال پوشيده شدن است و اين فرآيند تا يكسال پس از تولد او نيز ادامه خواهد يافت. اگر كودك شما دختر است رحم و لوله هاي فالوپ او شكل گرفته و در محل نهايي خود قرار دارند. اگر كودك شما پسر است اندامهاي جنسي او قابل مشاهده هستند هر چند ممكن است در سونوگرافي ديده نشوند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
26 آبان 91 11:55
ایشالا چهل هفتگیت