شاهزاده کوچولوی من

هفته نهم

1391/6/28 10:45
184 بازدید
اشتراک گذاری
نه هفتگی ات مبارک باشه حبه ی انگورم خوبی گلکم ؟
میدونی امروز تو خونمون دو تا تولد داریم هم نه هفتگی تو و هم تولد بابا امیر ولی خوب بابائی اینجا نیست تا با هم تولدشو جشن بگیریم آخه هنوز از مسافرت برنگشته.اما وقتی برگشت سه تایی با هم تازه بابائی برات کلی هم سوغاتی گرفته .
قربونت برم نفسم که تو این روزا شدی همدم تنهایی مامانی .هرروز کلی باهات حرف میزنم میدونم که صدامو میشنوی .تو این هفته حالت خاصی نداشتم فقط گاهی احساس خستگی میکنم و کمرم درد میکند.
میدونی از هفته گذشته مامانی کلاسهاش شروع شده و حسابی درگیر درس شده ولی خودمونیم تو این تابستونی حسابی مامانی پشتش باد خورده و تنبل شده اما خوب سعی میکنم جبران کنم .
کوچولوی من اینروزها دارم لحظه ها را برای اومدنت و بزرگ شدنت میشمارم قربونت برم پس محکم به دل مامانی بچسب و قوی و بزرگ شو
 حالا بیا با هم ببینیم تو این هفته چقدز تغییر کردی
 اندازه کودک شما در حدود 2.5 سانتی (حدود اندازه یک دانه انگور)است و وزن او در حدود چند گرم است. او هر روز به یک انسان کامل شبیه تر میشود و اجزائ بدن او (شامل اندامها ،ماهیچه ها و اعصاب )آرام آرام شروع به کار خواهند کرد.
پلکهای او در حالت بسته قرار دارند او هم اکنون نرمه گوش دارد و در آخر این هفته بخشهای داخلی گوش او کامل خواهد شد.لب بالایی او نیز کاملا شکل گرفته (اون لباتو من بخورم کوچولوی نازم ) و دهان ،بینی و سوراخهای بینی او نیز مشخص تر شده اند.نوک انگشتان او کمی بزرگتر شده اند .تمام مفاصل اصلی در حال فعالیت میباشند، قلب او اکنون به چهار حفره تقسیم شده و دریچه ها در حال رشد میباشند اندامهای تناسلی بیرونی او تشکیل شده اند اما چند هفته دیگر میتوان تشخیص داد که کودک شما دختر است یا پسر.(تو هر چی که باشی هدیه زیبای خدایی برای ما فقط سلامتی تو مهم است)
. 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)