شاهزاده کوچولوی من

هفته یازدهم

1391/8/16 11:08
230 بازدید
اشتراک گذاری

آلوی کوچولوی مامان یازده هفتگیت مبارک .

کوچولوی مامان، عزیزکم ، قربونت برم که داری روز به روز بزرگتر میشی و اینقدر مهربون که مامانی را اذیت نمیکنی .

 تو هفته ای که گذشت رفتم دکتر و برای دومین بار دیدیمت کلی بزرگتر شده بودی و دستهای کوچولوتم بالا نگه داشته بودی .و بعد برای اولین بار صدای قشنگ قلبتو شنیدیم برای من که این صدا از هر نغمه و صدایی زیباتر بود امیدوارم که سالها با سلامتی و عشق بطپد.

وبعدشم که رفتم برای آزمایش خون ، و تا چند روز دیگر باید منتظر جوابش باشم امیدوارم که همه چیز خوب باشد.

راستی آخر هفته با همدیگه رفتیم مهمونی تولد دوست بابائی ، همه دوباره اومدنت را بهمون تبریک گفتند و برات آرزوی سلامتی کردند.

تو این هفته حالت خاصی نداشتم فقط حسابی مشغول درس خوندن هستم برای همین فقط گاهی خیلی خسته ام ،اما مواظبم که شما خیلی اذیت نشی.

حالا بیا با همدیگه ببینیم این هفته چه تغییری کردی

 

 

كودك شما اكنون به اندازه يك انجير است و بدن او كاملا شكل گرفته است؛ حدود 3.8 سانتي متر طول و حدود هشت گرم وزن دارد. پوست او هنوز شفاف است و به همين خاطر مي توان اكثر رگهاي خوني او را به وضوح ديد. بعضي از استخوانهاي او در حال تشكيل شدن بوده و ريشه دندانهاي كوچك او به تدريج در زير لثه اش ظاهر مي شوند. انگشتان دست و پاي او كاملا از يكديگر جدا شده اند و او به زودي قادر خواهد بود كه مشتش را باز و بسته كند. او لگدهاي آرامي مي زند و كش و قوس مي آيد؛ حركات ريز او به قدري نرم و روان است كه بيشتر شبيه به رقص در آب مي ماند. با رشد بدن او، اين حركتها نيز بيشتر شده و رشد يافته تر و كاربردي تر خواهند شد. با رشد پرده ديافراگم، كوچولوي شما ممكن است سكسكه هم بكند. از آنجا كه او هنوز خيلي كوچك است، تنها بين هفته هاي شانزدهم تا بيستم قادر خواهيد بود براي اولين بار اين حركات او را احساس كنيد.(نمیدونی که چقدر منتظر اون روزم که بتونم حرکتها و لگد زدنتو احساس کنم ).

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نایسل
5 مهر 91 1:23
دوران بارداری خوبی برات ارزو میکنم